Regulamin Sklepu internetowego BAGATELA store (bagatelastore.pl)
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady działania i korzystania ze sklepu BAGATELA Store działającego pod adresem bagatelastore.pl, który prowadzony jest przez Management & Creation Magdalena Bieganowska z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kokosowa 3/72 54-060, NIP [8943166801], REGON [388703465].
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania Zamówień na Produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych Produktów, uiszczania należności za produkty, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji, a także własności intelektualnej sklepu.
§2. Definicje
- Sklep (Sklep internetowy) – sklep internetowy działający pod adresem bagatelastore.pl
- Sprzedawca – Management & Creation Magdalena Bieganowska, z siedzibą w we Wrocławiu, ul. Kokosowa 3/72 54-060, NIP [8943166801], REGON [388703465].
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – podmiot dokonujący zakupu Towaru za pośrednictwem Sklepu, dokonujący Zamówienia zgodnie z Regulaminem, który posiada zdolność do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym skuteczne dokonanie określonej czynności w ramach Sklepu.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego.
- Towar – produkty oferowane do zakupu w Sklepie: odzież używana lub nowa pochodząca z outletu.
- Produkt – towar oferowany w sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
§ 3. Informacje dotyczące produktów oraz sposobu ich zamawiania
- W ofercie sklepu BAGATELA Store znajdują się głównie Towary używane, ale mogą pojawić się Produkty nowe z metkami, pochodzące z końcówek kolekcji (odzież outletowa). Definicja legalna towarów używanych znajduje się w przepisie art. 120 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT. Zgodnie z tym przepisem, przez towary używane rozumie się ruchome dobra materialne nadające się do dalszego użytku w ich aktualnym stanie lub po naprawie.
- Produkty używane mogą wykazywać drobne ślady użytkowania. W przypadku poważniejszych uszkodzeń lub braków, informacje te będą zawarte w opisie produktu.
- Nowa odzież (outletowa) będzie odpowiednio oznaczona w opisie produktu.
- Opisy i zdjęcia produktów zamieszczone na stronie służą jako zaproszenie do zawarcia umowy.
- Zdjęcia (głównie kolor) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu Produktów.
- Zamówienia można składać online przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu dodając produkt do koszyka i uzupełniając niezbędne informacje potrzebne do realizacji zamówienia oraz dokonując płatności.
- Należy pamiętać, że dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji. Może się zdarzyć, że inny Klient zakupi dany produkt przed zakończeniem procesu zamawiania. Wynika to z ograniczonej dostępności asortymentu w magazynie Sklepu.
- Aby złożyć Zamówienie, Klient dodaje wybrane produkty do koszyka, wybiera sposób płatności oraz dostawy spośród dostępnych opcji.
- Przesłanie Zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem Konsumenta, że podane dane są prawdziwe. Sprzedawca nie jest zobowiązany do ich weryfikacji.
- Potwierdzenie otrzymania zamówienia następuje poprzez wysłanie automatycznej wiadomości e-mail na adres podany przez Konsumenta.
§ 4. Realizacja Zamówienia
Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji zostanie wysłana do Klienta dopiero po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na wskazanym przez Sklep Internetowy rachunku bankowym podanym w niniejszym Regulaminie. Jeśli Klient dokona wpłaty, ale nie otrzyma potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, powinien skontaktować się ze Sklepem internetowym drogą mailową. Zamówienie zostanie przekazane do wysyłki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji Zamówienia, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.
§ 5. Ceny oraz formy płatności
- Ceny Towarów są podane na karcie każdego Produktu.
- Ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN), zawierają podatek VAT i nie obejmują kosztów dostawy.
- Cena widoczna na stronie sklepu w momencie składania zamówienia jest wiążąca dla Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, organizowania promocji i wyprzedaży.
- Dostępne formy płatności to:
- Płatność za pomocą serwisu Przelewy24 (PayPro Spółka Akcyjna)
- Przelew bankowy na konto: Bank Millennium 69 1160 2202 0000 0004 9931 2785
- Gotówka przy odbiorze osobistym (odbiór osobisty wyłącznie po uprzednim ustaleniu telefonicznym lub mailowym ze Sprzedawcą).
- Odbiór osobisty po otrzymaniu płatności przelewem przez Sklep powinien nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku płatności przy odbiorze – od razu. Odbiór osobisty odbywa się jedynie po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.
§ 6. Sposoby oraz koszty dostawy
- Klient wybiera sposób dostawy spośród dostępnych opcji podczas składania zamówienia.
- Dostępne sposoby dostawy:
- InPost Kurier
- InPost Paczkomaty
- Odbiór osobisty. Odbiór osobisty po otrzymaniu płatności przelewem przez Sklep powinien nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku płatności przy odbiorze – od razu. Odbiór osobisty odbywa się wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.
- Koszt dostawy jest określany przy wyborze metody dostawy.
Koszt dostawy: InPost Kurier: 17,99 zł, InPost Paczkomaty: 14,99 zł, Odbiór osobisty: 0 zł. - Darmowa wysyłka obejmuje Zamówienia przy minimalnej wartości 200 zł.
- Zamówiony Towar jest dostarczany przez firmę kurierską na adres wskazany przez Konsumenta.
- Czas wysyłki to maksymalnie 3 dni robocze i obejmuje on: czas opłacenia Zamówienia, jego kompletację, wystawienie dokumentu sprzedaży i przygotowanie paczki do wysyłki.
- Czas dostawy jest uzależniona od firmy kurierskiej i trwa zazwyczaj 2 dni robocze.
- Towar jest dostarczany wyłącznie na terenie Polski.
- Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody i niezwłoczne powiadomienie Sprzedawcy.
- W przypadku braków w przesyłce, należy niezwłocznie skontaktować się mailowo ze Sprzedawcą, nie później niż w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki.
§ 7. Odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru, zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta.
- Aby dokonać zwrotu, Konsument powinien przesłać Formularz Zwrotu dostępny na stronie Sklepu na adres mailowy kontakt@bagatelastore.pl wraz z dowodem zakupu oraz zwrócić Produkt na adres do zwrotów podany przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni.
- Zwracany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Musi być przesłany na adres do zwrotów z firmową metką, pełnym oryginalnym opakowaniem oraz wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W przypadku niespełnienia tych warunków, zwrot nie zostanie zaakceptowany, a Towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
- Zwrot produktu należy odsyłać wyłącznie na adres:
Jedności Narodowej 206/30
50-302 Wrocław
lub Paczkomat WRO19HP - Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.
- Sprzedawca zwróci środki na podany w Formularzu Zwrotu numer konta w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconego produktu.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
§ 8. Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada wobec Klientów Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Jeśli produkt posiada wadę inną niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamację pisemnie lub drogą elektroniczną, opisując niezgodność produktu z umową oraz określając swoje roszczenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o reklamacji. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
- Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, jeżeli Klientem jest przedsiębiorca.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice w wyglądzie produktów wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
§ 9. Własność intelektualna
- Wszystkie materiały zamieszczone na stronie sklepu BAGATELA Store są chronione prawem autorskim i stanowią własność Sprzedawcy, z wyjątkiem elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku.
- Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich logo używane na stronie sklepu BAGATELA Store należą do ich właścicieli i służą wyłącznie celom identyfikacyjnym oraz informacyjnym.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Korzystanie ze sklepu BAGATELA Store oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, będą rozstrzygane przez sądy właściwe zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
§ 11. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Management & Creation Magdalena Bieganowska, z siedzibą w we Wrocławiu, ul. Kokosowa 3/72 54-060, NIP [8943166801], REGON [388703465].
- Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji Zamówień i na podstawie zgody Klienta.
- Złożenie Zamówienia jest jednoznaczne z tym, że Klient akceptuje fakt przetwarzania jego danych osobowych przez Sklep w celu realizacji Zamówienia.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.