Regulamin Sklepu internetowego BAGATELA store (bagatelastore.pl)

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady działania i korzystania ze sklepu BAGATELA Store działającego pod adresem bagatelastore.pl, który prowadzony jest przez Management & Creation Magdalena Bieganowska z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kokosowa 3/72 54-060, NIP [8943166801], REGON [388703465].
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania Zamówień na Produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych Produktów, uiszczania należności za produkty, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji, a także własności intelektualnej sklepu.

§2. Definicje

  1. Sklep (Sklep internetowy) – sklep internetowy działający pod adresem bagatelastore.pl
  2. Sprzedawca – Management & Creation Magdalena Bieganowska, z siedzibą w we Wrocławiu, ul. Kokosowa 3/72 54-060, NIP [8943166801], REGON [388703465].
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Klient – podmiot dokonujący zakupu Towaru za pośrednictwem Sklepu, dokonujący Zamówienia zgodnie z Regulaminem, który posiada zdolność do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym skuteczne dokonanie określonej czynności w ramach Sklepu.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego.
  6. Towar – produkty oferowane do zakupu w Sklepie: odzież używana lub nowa pochodząca z outletu.
  7. Produkt –  towar oferowany w sklepie.
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.

§ 3. Informacje dotyczące produktów oraz sposobu ich zamawiania

  1. W ofercie sklepu BAGATELA Store znajdują się głównie Towary używane, ale mogą pojawić się Produkty nowe z metkami, pochodzące z końcówek kolekcji (odzież outletowa). Definicja legalna towarów używanych znajduje się w przepisie art. 120 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT. Zgodnie z tym przepisem, przez towary używane rozumie się ruchome dobra materialne nadające się do dalszego użytku w ich aktualnym stanie lub po naprawie.
  2. Produkty używane mogą wykazywać drobne ślady użytkowania. W przypadku poważniejszych uszkodzeń lub braków, informacje te będą zawarte w opisie produktu.
  3. Nowa odzież (outletowa) będzie odpowiednio oznaczona w opisie produktu.
  4. Opisy i zdjęcia produktów zamieszczone na stronie służą jako zaproszenie do zawarcia umowy.
  5. Zdjęcia (głównie kolor) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu Produktów.
  6. Zamówienia można składać online przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu dodając produkt do koszyka i uzupełniając niezbędne informacje potrzebne do realizacji zamówienia oraz dokonując płatności.
  7. Należy pamiętać, że dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji. Może się zdarzyć, że inny Klient zakupi dany produkt przed zakończeniem procesu zamawiania. Wynika to z ograniczonej dostępności asortymentu w magazynie Sklepu.
  8. Aby złożyć Zamówienie, Klient dodaje wybrane produkty do koszyka, wybiera sposób płatności oraz dostawy spośród dostępnych opcji.
  9. Przesłanie Zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem Konsumenta, że podane dane są prawdziwe. Sprzedawca nie jest zobowiązany do ich weryfikacji.
  10. Potwierdzenie otrzymania zamówienia następuje poprzez wysłanie automatycznej wiadomości e-mail na adres podany przez Konsumenta.

§ 4. Realizacja Zamówienia

Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji zostanie wysłana do Klienta dopiero po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na wskazanym przez Sklep Internetowy rachunku bankowym podanym w niniejszym Regulaminie. Jeśli Klient dokona wpłaty, ale nie otrzyma potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, powinien skontaktować się ze Sklepem internetowym drogą mailową. Zamówienie zostanie przekazane do wysyłki w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji Zamówienia, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.

§ 5. Ceny oraz formy płatności

  1. Ceny Towarów są podane na karcie każdego Produktu.
  2. Ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN), zawierają podatek VAT i nie obejmują kosztów dostawy.
  3. Cena widoczna na stronie sklepu w momencie składania zamówienia jest wiążąca dla Klienta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, organizowania promocji i wyprzedaży.
  5. Dostępne formy płatności to:
    • Płatność za pomocą serwisu Przelewy24 (PayPro Spółka Akcyjna)
    • Przelew bankowy na konto: Bank Millennium 69 1160 2202 0000 0004 9931 2785
    • Gotówka przy odbiorze osobistym (odbiór osobisty wyłącznie po uprzednim ustaleniu telefonicznym lub mailowym ze Sprzedawcą).
  6. Odbiór osobisty po otrzymaniu płatności przelewem przez Sklep powinien nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku płatności przy odbiorze – od razu. Odbiór osobisty odbywa się jedynie po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.

§ 6. Sposoby oraz koszty dostawy

  1. Klient wybiera sposób dostawy spośród dostępnych opcji podczas składania zamówienia.
  2. Dostępne sposoby dostawy:
    • InPost Kurier
    • InPost Paczkomaty
    • Odbiór osobisty. Odbiór osobisty po otrzymaniu płatności przelewem przez Sklep powinien nastąpić w ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku płatności przy odbiorze – od razu. Odbiór osobisty odbywa się wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo.
  3. Koszt dostawy jest określany przy wyborze metody dostawy.
    Koszt dostawy: InPost Kurier: 17,99 zł, InPost Paczkomaty: 14,99 zł, Odbiór osobisty: 0 zł.
  4. Darmowa wysyłka obejmuje Zamówienia przy minimalnej wartości 200 zł.
  5. Zamówiony Towar jest dostarczany przez firmę kurierską na adres wskazany przez Konsumenta.
  6. Czas wysyłki to maksymalnie 3 dni robocze i obejmuje on: czas opłacenia Zamówienia, jego kompletację, wystawienie dokumentu sprzedaży i przygotowanie paczki do wysyłki.
  7. Czas dostawy jest uzależniona od firmy kurierskiej i trwa zazwyczaj 2 dni robocze.
  8. Towar jest dostarczany wyłącznie na terenie Polski.
  9. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody i niezwłoczne powiadomienie Sprzedawcy.
  10. W przypadku braków w przesyłce, należy niezwłocznie skontaktować się mailowo ze Sprzedawcą, nie później niż w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki.

§ 7. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru, zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta.
  2. Aby dokonać zwrotu, Konsument powinien przesłać Formularz Zwrotu dostępny na stronie Sklepu na adres mailowy kontakt@bagatelastore.pl wraz z dowodem zakupu oraz zwrócić Produkt na adres do zwrotów podany przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni.
  3. Zwracany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Musi być przesłany na adres do zwrotów z firmową metką, pełnym oryginalnym opakowaniem oraz wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W przypadku niespełnienia tych warunków, zwrot nie zostanie zaakceptowany, a Towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
  4. Zwrot produktu należy odsyłać wyłącznie na adres:
    Jedności Narodowej 206/30
    50-302 Wrocław
    lub Paczkomat WRO19HP
  5. Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.
  6. Sprzedawca zwróci środki na podany w Formularzu Zwrotu numer konta w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconego produktu.
  7. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

§ 8. Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klientów Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 
  2. Jeśli produkt posiada wadę inną niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamację pisemnie lub drogą elektroniczną, opisując niezgodność produktu z umową oraz określając swoje roszczenia. 
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o reklamacji. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
  4. Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, jeżeli Klientem jest przedsiębiorca.
  5. Sprzedawca zastrzega, że różnice w wyglądzie produktów wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

§ 9. Własność intelektualna

  1. Wszystkie materiały zamieszczone na stronie sklepu BAGATELA Store są chronione prawem autorskim i stanowią własność Sprzedawcy, z wyjątkiem elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku.
  2. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich logo używane na stronie sklepu BAGATELA Store należą do ich właścicieli i służą wyłącznie celom identyfikacyjnym oraz informacyjnym.

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Korzystanie ze sklepu BAGATELA Store oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  2. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, będą rozstrzygane przez sądy właściwe zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej Sklepu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

§ 11. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Management & Creation Magdalena Bieganowska, z siedzibą w we Wrocławiu, ul. Kokosowa 3/72 54-060, NIP [8943166801], REGON [388703465].
  2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji Zamówień i na podstawie zgody Klienta.
  3. Złożenie Zamówienia jest jednoznaczne z tym, że Klient akceptuje fakt przetwarzania jego danych osobowych przez Sklep w celu realizacji Zamówienia.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.